About Chrysalis Bartók

Chrysalis is a young annwyn of 23 years old, she speaks and writes fluently eight languages since she was 3 years old. Beautiful and a bit introverted, she trusts only her brother Joshua and their old friend Marius, a sea wolf who owns a racing catamaran. With his brother lives on a sailboat anchored in the port of Ascona.
After their parents died in a circumstance never clarified by the police, the girl is at the mad pursuit of ancient secret codes that allow you to break the
Sacred Mirror and to exit the Projection. By doing so, she violates the strict martial laws that apply on the planet in the year 2222, although the Unified Power has a special regard for all the annwyn, the young is likely to get in a big mess.
But despite her innate powers that allow her to travel to the dream”, she is hunted by people who want to use her powers for less-than positive aims.

…oOo…

 Chrysalis è una giovane annwyn di 23 anni, parla e scrive fluentemente 8 lingue da quando aveva 3 anni. Bella e un po’ introversa, si fida unicamente del fratello e del loro vecchio amico Marius, un lupo di mare che possiede un catamarano da competizione. Con il fratello Joshua vive su di una barca a vela ancorata nel porto di Ascona.

Dopo la morte dei genitori in una circostanza mai chiarita dalla polizia, la ragazza è alla folle ricerca degli antichi codici segreti che le permetteranno di infrangere lo Specchio Sacro per uscire dalla Proiezione. Facendo ciò trasgredisce le severe leggi marziali che vigono sul pianeta nell’anno 2222, sebbene il Potere Unificato serbi un particolare riguardo per gli annwyn, la giovane rischia di mettersi in un grosso pasticcio.

Ma nonostante i suoi innati poteri che le permettono di viaggiare nel “sogno”, la ragazza è braccata da persone che la vogliono utilizzare per scopi tutt’altro che positivi.

Advertisements

Comments are closed.